viernes, 23 de mayo de 2008



5 MARXA LA SELVA DEL CAMP “MUNTANYES DE PRADES”

Aquest passat dissabte 29 de març es va celebrar a la localitat de Selva del Camp ( Tarragona ) la 5ª Marxa La Selva del Camp “ Muntanyes de Prades” , prova puntuable per la XI Copa Catalana de Caminades i Campionat de Catalunya per entitats.

A les 7 del mati ens vam reunir uns 500 participants disposats a recórrer el preciós recorregut de 67,7 Km i 4.700 mts de desnivell, travessant les localitats de L´Albiol, Capafons, Prades i Mont-Ral.

Després de fer un breu recorregut per el carrers de La Selva del Camp ens disposem a afrontar uns 800 mts de desnivell positiu amb uns 9 Km aproximadamet que ens porta a una alçada de 1.100 mts. En aquest punt arribem en primer lloc un grupet de 4 corredors entre el quals es troba el meu amic Isma, amb el qual el passat 2.006 vam compartir tenda a la Marató de Sables, la nostra Haima nº 7.

Després del C3 afrontem la pujada que ens porte a Prades i en aquest punt un dels corredors del nostre grup fa un canvi de ritme al pur estil keniata i marxa en solitari en primera posició fins el km 40 aproximadament moment en el que el nostre grupet format per l´ Isma, l’Albert i jo el tornem agafar i ens posem en primera posició . Hem fet un grup molt maco i portem un ritme molt bo, jo personalment vaig una mica justet a la pujada on l´ Isma porta la veu cantant, però per sort meva, a la baixada i els trams plans torno a recuperar-me ràpidament,crec, que gracies als entrenos que aquesta temporada ha planejat el Ricard Vila de cara als teòrics 100 Km que aquest mateix dia tenia d’estar fen a Calella però que a ultima hora vam decidir de canviar per aquesta prova més curta i menys traumàtica per unes molèsties que estava arrossegant al genoll esquerra.

A la sortida del C8 i quan ens queden uns 13 km de baixada continuada fins la arribada l´Isma comença a tindre uns dolors al genoll que per sort no van anar a més gracies un troç de cinta que ens van donar els voluntaris del control C9, paro en aquest punt per desgracia l ´Albert no va poder continuar amb nosaltres.

Els últims 6,7 Km els afrontem l´Isma i jo tots dos sols a un ritme molt maco ja que tardem segons el meu GPS 27 minuts i 06 segons. Al final arribem a la meta l´ Isma i jo tots dos junts en primer lloc, seguits per en Jordi que fent una carrera de menys a mes arriba 4 minuts darrera nostre.

Felicito a tot el equip del Centre Excursionista l´Artijol per la seva perfecte organització en aquesta prova.

Sabadell, 8 d’abril de 2.008.

Crònica de Xesc Terés.

5 comentarios:

xavi marina dijo...

Enhorabona pel blog!!!

mira que no enterar-me...

com va tot? preparant alguna cursa?

ens veiem !!!!

Xesc Terés dijo...

Ep, Xavi com va tot!! Ja tens escames... quina data vols fer Gibraltar. Jo ja veus, al final el Jaume i jo em fet un mini blog, a veure si tenim temps. Tens pensat fer alguna cursa abans del UTMB.

xavi marina dijo...

Hola!!!
m'agradaria molt fer LA PORTA DEL CEL, peró per aixó necesitaria ayuda, eh???

el 25 de juny si tot va bé marxaré cap a tarifa i tinc tres dies per poder intentar-ho. A veure com surt.

després ja prepararé un bon entreno i si puc alguna cursa.

ens veiem campió!!

Xesc Terés dijo...

Portes del Cel... llastima Xavi no tinc mes caps de setmana per fer curses. Per si vols fer quelcom del que jo fare ( si el cos resisteix ) Tramuntana 14.06;Nuria Queralp 04.07; Aneto 19.07; Estanys Amagats 26.07 i GRP 27.08... Despres no se MM i/o Marato St. Llorenç..

Jordi dijo...

Hola Jaume!! Jo també he penjat el teu link al meu blog. He vist als teus objectius d'aquest any i coincidim en alguns: Núria-Queralt, Ultra Trail Mont Blanc, Ultra Trail Madeira i Cavalls de Vent. Bé, ja ens saludarem en alguna i així ens veiem les cares... jejeje

Fins ara,
Jordi.