miércoles, 18 de junio de 2008

CAVALLS DEL VENT 2 Y 3 DE AGOSTO


Bueno definitivamente La Tramunta la han pasdo al 6 y 7 de septiembre, que bien 6 días despues del UTMB , pues la verdad que no va ser posible pues el 18 marcho a Madeira para el Ultra Trail Madeira Island, con lo cual como último entreno largo había pensado en hacer Cavalls el finde del 2 y 3 de agosto.Si aluno estais interesados dejar el comentario y despues de la Nuria-Queralt hacemos las reservas , pensava salir del Gresolet.Tambien podemos hacerlo sin reserva como se prefiera.De momento somos 5 , habrá gente de diferentes niveles y podemos 2 ó 3 grupos, yo queria hacer 18 horas sin forzar lo que salga.


Jaume Terés.

12 comentarios:

Jordi dijo...

Hola Jaume!! Nosaltres també anirem a fer-la els mateixos dies (casualitats de la vida), però en dos etapes (60 km i 40 km). Esteu a un nivell superior!!

JAUME TERES Y XESC TERES dijo...

Hola Jordi,doncs si també esteu al Gresolet , ja ens veurem.La meva companya la farà en 20-21 hores si hos anime-ho

robert mayoral dijo...

tu sempre igual, a tope per les muntanyes...jejeje+
per cert tema Sables igual, no???

Dani Tudela dijo...

Hola Jaume,
Si no us importa crec que el Carles (vas parlar amb ell en la presentació de l'UTMB al Vèrtic) i jo mateix ens sumarem a vosaltres els dies 2 i 3. En principi a mi un objectiu de 18 hores em sembla bé, i sortir del Gressolet també. Quan ho tingueu tot clar m'ho diu i nosaltres farem també les reserves (si és que finalment no decidim anar per lliure...)
Salut!

JAUME TERES Y XESC TERES dijo...

Hola dani , cap problema conto amb vosaltres dos, de moment som 7 i millor fer reserva , així ja tenim 2 punts pel utmb del 2009.

Xesc Terés dijo...

Bueno... jo al final tambe fare Cavalls, l´unic que l íntencio es arrivar al Grassolet el divendres per la tarda, sopar i anar a dormir 2-3 horetes per sortir sobre les 12 de la nit. Si algu l´interessa jo ho sap

Xesc Terés dijo...

Ep... una cosa sortire abans pq el diumenge per el mati marxo de vacances.

robert mayoral dijo...

al final us vau saltar el tri de Balaguer...va ser guapíssim!!

M. Teresa Abellan Pérez dijo...

Hola nois,
Estic pendent de comprovar el meu grau de marxaire amb curses d'aquests tipus. Una vegada faci la Núria-Queralt, i depenent de com acabi, decidiré si faig Cavalls del vent. Amb tota la meva por us dic: M'hi voldreu? Jaume, tu em coneixes, creus que participarà algú del meu ritme? Tot just arribaré del Camí de Santiago, espero que sigui suficient entreno.

JAUME TERES Y XESC TERES dijo...

Hola Tere, ja t'ho he dit més d'un cop que aniràs més que fàcil , ja sigui en el grup de la Lisa o en un altre, conto amb tu.

Jose Ballano dijo...

Hola companys, segurament ens sumerem a vosaltres dos o tres companys i jo però encara no és segur. ànim ens veien a NURIA.

Jaume dijo...

Jaume tal i com t' ha dit en Jordi coincidirem el mateix cap de setmana. A veure si en Jordi no es raja i la fem en menys de 20 horetes i no en 36 hores.

Ens veiem a Nuria el proper dissabte!