domingo, 26 de octubre de 2008

LA HISTORIA INTERMINABLE




En esta vida todo teine un principio y un fin , en otras no lo sé.Y con la llegada del otoño llega para mi el fin de una temporada llena de historia, con fotogramas pasando por mi mente, recuerdos de Cavalls con amigos fantasticos, UTMB que gran carrera, los 100K de Calella, Ironcat ... pedazitos de puzzle que configuran un año de mi vida.
Es momento de darle al cuerpo el decanso merecido, al menos dos semanas, y a la mente el proceso de hivernar y empezar a soñar en el 2009.De momento en mi horizonte estan los 42k de la Ciudad Condal y el IRONCAT, despues hay varios proyectos más , en los que ir pensando.Siempre pensando en intentar SER FELIZ una máxima y HAZER FELIZ un anhelo.

7 comentarios:

Montse Vila y Jordi Martinez dijo...

No pares quiet noi!!! Felicitats per la temporada que has fet!!!

Jaume Tolosa dijo...

Després de l´any que portes, aquestes dues setmanetes et semblarà que no s´acaben mai. Si no ja m´ho diràs...

JAUME TERES Y XESC TERES dijo...

Gràcies , ens veiem per les muntanyes fen bogeries.

lover dijo...

enhorabuena por disfrutar tanto.
saludos

Jordi dijo...

Un merescut descans!! Gran temporada!! Aprofita'l bé!!

JAUME TERES Y XESC TERES dijo...

Doncs ara cap a Osca ha fer 10 dies de vacances i després fins elm 26 ha plegar olives per fer l'oli.Jordi com tenim el tema dels dvd de Mont Blanc.

Jordi dijo...

Encara no m'han dit res! El vaig encarregar i pagar. Quan el tingui a les meves mans us envio un correu a totss. Crec recordar, però que no sortia fins al novembre. Tinc moltes ganes ja de veure'l!!

Vagi bé la collida d'olives!!