lunes, 27 de julio de 2009

FOTOS BADWATER

MOMENTOS ANTES DE LA SALIDA
PRIMEROS KMS CON CARLES

CARLES EN LOS PRIMEROS KM



MILLA 13.


PRIMERA PAUSA STOVEPIPI KM APROX 68.


RECTAS INTERMINABLES


MIS HIJOS CON SU COCHE DE APOYO

LLEGANDO AL KM 100.

SIN PALABRAS CORRIENDO CON MI HIJO, MIENTRAS MI HIJA HACIA EL VIDEO.

COMO SI FUERA UN BEBE

UNA BUENA SIESTA DE 20 MINUTITOS EN EL KM 13O NO VA NADA MAL.

MI LIEBRE, MI GRAN HERMANO JAUME EN EL KM APROX 170.

LLEGANDO AL CONTROL KM 200 LONE PINE.


RITMO SABROSON HACIA LA META.


SUBIENDO HACIA LA META.


PARTE DE LA FANTASTICA TRIPULACION, FALTAN MI MUJER Y MIS HIJOS.



LA DESADA HEBILLA DE SUB 48 HORAS.



Xesc Terés

9 comentarios:

Aleix dijo...

Felicitar al xesc per aconseguir al seu gran repte!I al Jaume i a tots els k vau ajudar-lo a aconseguir-ho!
Aixo si k es una prova mental i lo demes son tonteries!!!
Tots dos sou un exemple de superacio digne d´admiracio!
Salut!

JAUME TERES Y XESC TERES dijo...

Gracies Aleix , el que ha fet el Xes , es abordable per tothom , no fà falta ser res especial , sols tenir molta determinació , voluntad i motivació , tan sols es proposar-ho.
Jaume

Anónimo dijo...

Xesc espavila per l'inscripció de la marato de San Llorenç Savall ja que tanquen les inscripcions a 150 i ja en hi han 100 i pico inscrits, va espavil!!

Albert Gine

Xesc dijo...

Ok Albert gracies, aquest cap de setmana la fare. Crec que no tindre cap problema pq jo corro per el Sant Llorenç i a mes l´empresa que jo travallo es sponsor de la cursa regalan els dorsals,pero mai se sap.

Salut

Lins dijo...

aquest és un pais lliure, però a la foto que esteu el jaume i tu entrant a lone Pine, el que porta el jaume als braços són els camals xD

Angel dijo...

Crakkkk!!!! Muchas felicidades!!! Leer el texto de tu hermano y el tuyo pone la piel de gallina!!! Si aqui nos quejamos que hace calor (30-35 grados) alli deberia ser un infierno!!! aunque cuando haces algo que te gusta... el sufrimiento es menor.
Mis mas sinceras felicitaciones!!! y admiracion por el reto!
Angel (Verticrunners)

Xesc dijo...

Gracias Angel, si la verdad es que como se dice popularmente sarna con gusto no pica, pero joder si picó.

saludos

Anónimo dijo...

Ahir hem vas fer sentir un previlejat, al veure't per la tele ( quin reportatje més xulo ) vaig al.lucinar i li deia a la meva novia:
este es amic meu! este es amic meu! de veritat vaig flipar.
A voltes els esforços tenen estes petites recompenses, m'alegro moltissim.

Albert Gine

Xesc dijo...

Gracies Albert, la veritat es que fa molta il.lussio i sobretot despres d´un any com aquest. Gracies.

Salut